Міністр інфраструктури Борис Колесніков схвалює ідею продажу назв станцій метро компаніям і приватним особам.
Про це він сказав за підсумками семінару з питань проектування, будівництва та управління і розвитку метрополітену у Дубай, повідомляє прес-служба Мінтрансзв’язку.
"Дуже цікавою складовою доходів, окрім визначення вартості поїздки залежно від довжини маршруту, є реклама та продаж назв окремих станцій метро – як компаніям, так і приватним особам", - сказав Колесніков.
Так, за його словами, у Дубай деякі станції носять "імена" провідних гравців ринку – компаній, що тим самим рекламують свою продукцію; при цьому кошти за таку рекламу спрямовуються на розвиток та будівництво самого метрополітену.
"Наприклад, ви їдете вздовж фабрики "Рошен", а станція називається "Петро Порошенко subway station. Це і запам’ятовується, і служить найкра
...
Читати далі »