Портал  Общественного  Транспорта  Украины                                        Портал  Громадського     Транспорту  України

Главная | | Регистрация | Вход
П`ятниця, 29.03.2024, 01:30
Приветствую Вас Гість | RSS
Меню сайта
Фотофакти
У Павлограді з'явилась нова модель Рути. У Павлограді з'явилась нова модель Рути
Форма входа
Календарь
«  Червень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Просмотры
Главная » 2011 » Червень » 13 » Камянець-Подільський: перспектива тролейбусної лінії.
19:25
Камянець-Подільський: перспектива тролейбусної лінії.

Минулого тижня у місті перебувала офіційна чеська делегація всесвітньовідомої фірми "СКD", яка виготовляє обладнання для тролейбусних та трамвайних ліній. Метою приїзду високопоставлених представників фірми стало бажання допомогти у відродженні проекту "Кам'янецький тролейбус". Про що говорилось на зустрічі та які перспективи побачити на дорогах міста тролейбус, розповідають заступники голови ГО "Кам'янець-Подільський тролейбус" Борис Кетлінський та Олександр Ковальчук.

Борис Кетлінський: Метою чеської делегації на чолі із генеральним директором "ЧКД Електротехніка" Михайлом Дивиним було ознайомлення із можливостями побудови у нашому місті тролейбусної лінії. Гості на прикладі одного з чеських міст а населенням більше 100 тисяч довели, що цей вид громадського транспорту працює рентабельно, а головне - екологічно чистий. Основним завданням нашої сторони було представити технічну документацію не проект тролейбусної лінії в Кам'янці-Подільському, що ми І зробили. Делегація проглянувши документацію, залишилась задоволена побаченим, хоча рік її виготовлення-1993. Ми хочемо подякувати колишньому директору міського архіву Валентині Стельмах, яка зберегла документацію і передала нашій громадській організації. На жаль, вона не вся, тому ми просимо колишніх депутатів міської ради, співробітників виконкому та усіх, у кого залишились документи по тролейбусу, повернути нам. Зрозуміло, документація ця застаріла, адже технічні можливості пішли далеко вперед. Ми навели контакти з розробником технічної документації - Харківським проектним Інститутом - і налагоджуємо співпрацю, аби виконати корегування проекту. Дуже добре, що в інституті всі кальки по нашій лінії збереглися. Якщо б сьогодні знову розроблявся проект, то він "потягнув" би на 1 млн.43 тис.грн. Корегування обійдеться в 3-4 рази дешевше. Друге питання, яке гостро постає перед проектантами - місце розташування тролей¬бусного депо (в нових умовах воно називатиметься - станція технічного обслуговування). За новими планами воно буде знаходитись на перетинах проспекту Грушевського і вул. Черняхівського (розглядаються і інші варіанти). Для підвищення рентабельності, окрім обслуговування тролейбусів, станція техобслуговування буде завантажена іншими видами робіт. У початковому проекті планувалась експлуатація 100 тролейбусів. Сьогодні ця цифра була б зависокою. За нашими розрахунками нині потрібно до 39 машин, з подальшим зростанням - до 50-ти. Розглядаються можливості і використання тролейбусів і на без провідникових лініях, як «Залізичний вокзал – Старе місто».

Олександр Ковальчук: Я мав безпосереднє відношення до тролейбусної лінії, адже у ранзі заступника міського голови виношував цю Ідею та працював над її втіленням. Тому логічно, що став одним із засновників громадської організації "Кам'янець-Подільський тролейбус". У 1992 документацію будівництва тролейбусної лінії в Кам'янці-Подільському було завершено. Всі матеріали, комплектуючі знаходились на складі а об'ємах 95-97% до потрібного. За ці роки мери змінювались, але не брали проект до уваги. Нині доводиться розпочинати все з нуля. У цьому проекті першим пунктом стоїть фінансування. Оскільки грошей у місцевому та й державному бюджетах на тролейбус немає - ми шукаємо інші шляхи. Розуміємо, що багато залетить від строку окупності цього проекту. Цей термін не повинен переважати п'яти років. Ми ставимо питання здешевлення проекту, насамперед побудови тролейбусного депо. Це приміщення вирішили будувати за допомогою сандвіч-панелей, які виготовляє «Модуль». Зрозуміло, що чеський гігант "ЧКД" виготовляє все обладнання та матеріали для будівництва трамвайних ліній, тож вони зацікавлені у власному постачанні. Але ж і в Україні виготовляють необхідні матеріали та обладнання і у нас воно в 3-4 рази дешевше. Думаю, що зможемо знайти необхідний паритет з чехами в цьому питанні. Також залишається відкритим питання кредитування проекту. Чеська сторона працює із "Райффайзенбанком" і хоче це співробітництво продовжити, але десятивідсоткова ставка нас не влаштовує. Я вишукав міжнародну інвестиційну компанію, яка вкладає інвестиції під 2,5%. А ще познайомився а турецьким бізнесменом, який має більше 200 мли. євро у німецькому банку і виявив бажання вкладати кошти у наше місто під 0,1-0,5 %. Будемо працювати а цим інвестором, щоб він гроші вкладав у Кам'янець, в тому числі і в тролейбусну лінію.

Автор: Вікторія Гайдамашко

Джерело: "Кам'янець-Подільський вісник" №24 10.06.2011

Просмотров: 2772 | Добавил: Trofimoff | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 2
2 дывапрол пшпш  
0
Подскажите, дело вообще забросилось?

1 Ole  
0
biggrin це просто чудово !
cool можливо краще щоби все обладнання було чеське, а то я знаю що укр. дешеве, але не надійне !

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Поиск
Нове на сайті/NEW
ОНОВЛЕННЯ НА САЙТІ!
  • ДОДАНО РОЗДІЛ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ м. БРОВАРИ!
  • ДОДАНО РОЗДІЛ АВТОБУСНІ МАРШРУТИ м. КРЕМЕНЧУК!
  • ДОДАНО РОЗДІЛ Чернівецькі автобуси!
  • Відео
    - -
    Друзья сайта
  • Пассажирский транспорт Севастополя
  • Официальный сайт транспортной компании ОАО "Севертранс" (г.Одесса)
  • Кам'янець-Подільський Онлайн, Каменец-Подольский Онлайн Портал общественного транспорта Украины, Портал громадського транспорту України, Public transport in Ukraine Кам'янець-Подільське комунальне підприємство КОМУНТРАНССЕРВІС, Каменец-Подольское коммунальное предприятие КОММУНТРАНССЕРВИС, KOMUNTRANSSERVICE Львівський Електротранспорт Городской транспорт Новочеркасска Хмельницьке комунальне підприємство Хмельницькелектротранс Сайт о транспортной жизни Луганска. Детальная информация о трамвае: маршруты, схемы движения, расписания, информация о подвижном составе и многое другое.
    Транспорт Харькова
    Новини Полтавщини

    Pavel Trofimoff © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz