Засідання робочої групи під керівництвом заступника голови Львівської облдержадміністрації щодо роботи приміських маршрутних таксі відбудеться 17 січня. «Будемо розглядати коректування схем приміських маршрутів, які пролягають через центральну частину Львова», - повідомив 13 січня начальник управління транспорту Львівської міської ради Микола Жук.
«Ми всі є свідками того, як приміські маршрути курсують по пр. Свободи, навіть перероблені «Мерседеси» курсують центральною частиною міста, попри те, що міські маршрути, крім радіальних, для розвантаження центру, перестали бути транзитними», - зазначив М.Жук.
За його словами, представники міського управління транспорту наполягають на зміні схем цих маршрутів в частині перетину центральної частини міста. «Організатор має право змінити до 25% маршруту», - зазначив він.
Заступник начальника управління транспорту Львівської міської ради Андрій Білоус додав: «За правилами надання послуг пасажирського транспорту, приміськийабо міжміський маршрут може мати кінцеву зупинку на адміністративній території міста на автостанції, або зупинці громадського транспорту. Якщо кінцева – зупинка громадського міського транспорту, то вона має бути погоджена з органом місцевого самоврядування. На жоден з приміських маршрутів, угоди на які укладені до 2014, 2015, 2016 року погодження від Львівської міської ради немає. Наприклад, перевізник, який обслуговує маршрут 184А смт. Рудно – вул. Щурата, і має кінцеву зупинку в мікрорайоні Щурата, погодження Львівської міської ради не має».
Зазначимо, через Львів пролягають приміські маршрути № 217, 114, 138, 184, 184а.
Раніше М.Жук говорив про те, що такі приміські маршрути, які пролягають через все місто доцільно скорегувати, щоб вони не дублювали міські, або скоротити.