90 тролейбусів і 10 трамваїв, узятих за договором лізингу у львівської фірми «ПЛ Лізинг» в 2006 році, залишаються в Харкові.
Про це 7 лютого, у прес-центрі Харківської міської ради повідомив директор Департаменту транспорту і зв'язку Сергій Дульфан.
«Сьогодні відбулася зустріч Харківського міського голови Геннадія Кернеса з директором «ПЛ Лізинг» Юрієм Свідзінським, на якій розклали по поличках укладений раніше договір. Найближчим часом, 22 лютого, ми озвучимо більш докладну інформацію, про що домовилися. На сьогодні транспорт залишається в Харкові і буде експлуатуватися на вулицях міста. Ми плануємо передати його на баланс нових підприємств, закінчивши тим самим ще один етап в реорганізації КП «Міськелектротранс», - зазначив Сергій Дульфан.
Директор «ПЛ Лізинг» Юрій Свідзінський повідомив, що через нові домовленості з міською владою питання про вилучення транспорту відкладено. «У нас відбулася зустріч з міським головою, на якій ми знайшли взаєморозуміння. Адже вилучити транспорт нескладно, але ми розуміємо, що це може призвести до певних соціальних наслідків, труднощів з перевезенням пільговиків. Завжди можна знайти якийсь консенсус, до наших завдань не належить нашкодити місту Харкову, просто ми хочемо отримати кошти за договором. Сьогоднішня зустріч дає друге дихання нашому договору, узято певні зобов'язання. Але має бути й надалі добра воля з боку Харкова вирішити цю проблему. Сьогодні, я впевнено можу про це сказати, місто зробило нам крок назустріч», - зазначив Юрій Свідзінський.
Він підкреслив, що держава свого часу відмовилася надавати допомогу місту щодо розрахунку за лізинговий транспорт і тепер вона має виконати взяті раніше зобов'язання.
Довідка. Фірма «ПЛ Лізинг» 27 жовтня 2006 року виграла тендер на фінансовий лізинг з придбання трамваїв і тролейбусів для ХКП «Міськелектротранс».
7 листопада 2006 року між лізингодавцем (ПП «ПЛ Лізинг»), лізингоодержувачем (ХКП «Міськелектротранс») і продавцем (ТОВ «Дуотранс», місто Дніпропетровськ) уклали тристоронній договір купівлі-продажу. Згідно зі схемою, «ПЛ Лізинг» закупило тролейбуси і трамваї в «Дуотранса», а потім передало їх у лізинг «Міськелектротрансу». Таким чином оновили третину парку комунального електротранспорту в Харкові.
За державною програмою, що її ухвалив Кабінет Міністрів під керівництвом Віктора Януковича, розраховуватися за нову техніку Харків мав спільно з державним бюджетом. Але вже через рік уряд Юлії Тимошенко відмовився допомагати з оплатою, оскільки з'явилася нова постанова Кабміну, згідно з якою закупівля електротранспорту фінансується з держбюджету тільки в тому випадку, якщо його виготовив вітчизняний виробник. З припиненням фінансування з держбюджету в Харкова почалися перебої з платежами, оскільки в повному обсязі міський бюджет не міг забезпечити виплати за договором.
Термін платежів згідно з першими умовами лізингового договору збіг у кінці грудня 2011 року.