Главная » 2012»Жовтень»25 » Київ: урочисто відкрили нову станцію київського метрополітену «Іподром».
17:37
Київ: урочисто відкрили нову станцію київського метрополітену «Іподром».
Прем’єр-міністр України Микола Азаров та голова КМДА Олександр Попов урочисто відкрили нову станцію київського метрополітену «Іподром» Куренівсько-Червоноармійської лінії. Станція розташована вздовж проспекту академіка Глушкова, навпроти примикання вулиці Василя Касіяна.
«Мені надзвичайно приємно, що у такі стислі терміни метробудівці збудували таку гарну сучасну станцію. За два роки – це вже п’ята станція. Таких темпів будівництва метро не було навіть за радянських часів», – сказав Микола Азаров.
Він підкреслив, що за кілька місяців буде відкрито станцію метро «Теремки» – кінцеву станцію Куренівсько-Червоноармійської лінії, після чого метробудівці зосередяться на будівництві підземки на Троєщину.
Прем’єр-міністр також ознайомився з новим сучасним поїздом метро виробництва Крюківського вагонобудівного заводу.
«Надзвичайно важливо, що ми отримали поїзд метро вітчизняного виробництва. Поїзд Крюківського вагонобудівного заводу на 30% споживає електроенергії менше і на 20% більший від вагонів, які використовуються сьогодні», – сказав Микола Азаров.
Він висловив упевненість, що з часом вагони метро будуть замінені на нові вітчизняного виробництва.
Як зауважив голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов, будівництво станції в такі стислі терміни стало можливим саме завдяки підтримці Уряду та сталому фінансуванні. Адже генеральний підрядник ПАТ «Київметробуд» розпочав будівництво дільниці в лютому 2012 року. Метробудівці працювали в цілодобовому режимі без вихідних днів на всій дільниці.
«Станцію побудували дуже швидко, однак якість робіт при цьому дуже висока. Особисто мені ця станція видається чи не найкрасивішою у Києві», – зазначив Олександр Попов та наголосив, що станцію «Теремки» цієї ж лінії відкриють у наступному 2013 році.
Нагадаємо, що спорудження станції відбувалося відкритим способом, в складних умовах через високий рівень ґрунтових вод. Станція має два вестибюлі, які зв’язані з платформою сходами, та балкон над першою колією з двома ліфтами. Виходи з підземних переходів та станції виконано з урахуванням державної програми «Безбар’єрний простір». Загалом для пасажирів з особливими потребами встановлено 5 спеціальних ліфтів виробництва «Отіс», звукові інформатори напрямків руху, рельєфні обмежувачі на платформі станції та контрастно пофарбовані перша і остання сходинки.
Для спорудження перегінних тунелів застосовувались тунелепрохідницькі механізовані комплекси з ґрунтовим привантаженням забою фірм «Wirht» та «Herrenkneсht», що дало змогу відмовитись від спорудження перегінних тунелів відкритим способом та дозволило побудувати тунелі в максимально стислі терміни, зберегти переважну кількість зелених насаджень, магістральних інженерних мереж та комунікацій, уникнути перекриття проїжджої частини однієї з основних транспортних артерій південної частини міста – проспекту академіка Глушкова. Для оздоблення станційних комплексів застосовувались різноманітні оздоблювальні матеріали – граніт, мармур, керамічна плитка та інші.
Введення в експлуатацію станції «Іподром» значно поліпшить транспортне обслуговування мешканців Голосіївського району та гостей Києва, вирішить ряд соціальних питань району і створить 70 нових робочих місць.