Сьогодні запрацювала нова станція столичного метро «Виставковий центр». Це 16-та станція Куренівсько-Червоноармійської лінії та вже 50-та станція на схемі київського метрополітену. Участь в урочистому відкритті станції взяли Прем’єр-міністр України Микола Азаров, голова КМДА Олександр Попов, генеральний директор ПАТ «Київметробуд» Володимир Петренко та начальник КП «Київський метрополітен» Володимир Федоренко. «Показово, що завдяки застосуванню новітніх технологій та сучасних матеріалів, будівництво станції вдалося виконати усього за 12 місяців, замість запланованих проектним графіком 20-ти. І ми робитимемо усе можливе, щоб наступні станції столичного метро будувалися такими ж інтенсивними темпами та із залученням найсучасніших технологій», – наголосив Олександр Попов після завершення церемонії відкриття. Зауважимо, що нову станцію збудовано у безпосередній близькості до найбільш відвідуваних місць району – Національного виставковий комплексу «Експоцентр України», Кібцентру, навчальних корпусів університету імені Тараса Шевченка, автостанції «Південна», торговельно-розважальних комплексів житлового масиву «Теремки». Тому введення в експлуатацію станції «Виставковий центр» напередодні новорічних свят стане особливо приємним подарунком для усіх киян та гостей міста. Нагадаємо, лише минулого року на Куренівсько-Червоноармійській лінії відкрили три нові станції – «Голосіївську», «Деміївську» та «Васильківську». Ще дві станції метрополітену в напрямку житлового масиву «Теремки» міська влада планує відкрити у 2012 році (з листопада вже розпочалися роботи над будівництвом станцій «Іподром» та «Теремки»). Довідково
Станція «Виставковий центр» – односклепінна. Один з її виходів облаштований східцями та ліфтом для людей з особливими потребами, на іншому виході встановлено 3 ескалатори.
На виконання державної програми «Безбар’єрний простір» для пасажирів зі спеціальними потребами на станції встановлено 2 спеціальних ліфти, звукові інформатори напрямків руху, рельєфні обмежувачі на платформі станції.
Для оздоблення станційних комплексів застосовувались довговічні матеріали: граніт, мармур та керамічна плитка.
Показово, що на пусковій дільниці також застосована мікропроцесорна система автоматизованого керування рухом поїздів метрополітену замість громіздкої релейно-контактної апаратури. Це підвищить надійність роботи метрополітену і значно знизить експлуатаційні витрати, поліпшить умови роботи обслуговуючого персоналу станції.
Провізна спроможність дільниці складає 16,8 тис. пасажирів на годину.
|