4 жовтня о 9:00 відбудеться відкриття руху міської кільцевої електрички в Києві. Довідкова інформація: Упродовж останніх років у м. Києві спостерігалось постійне збільшення навантажень на громадський транспорт та транспортну інфраструктуру міста у зв’язку з утворення значних пасажиропотоків на основних пасажироутворюючих вузлах, потужність яких перевищує пропускну спроможність згаданих вузлів.
З метою вирішення зазначеного питання було прийнято рішення щодо організації внутрішньоміських пасажирських перевезень за проектом "Міська електричка", задіявши під пасажирські перевезення існуюче залізничне кільце Київського транспортного вузла, та створення на його потужностях додаткових пасажироутовруючих пересадочних вузлів.
Реалізація зазначено проекту передбачає реконструкцію залізничних станцій та платформ, облаштування підходів та під’їздів до них, встановлення турнікетного обладнання та благоустрій прилеглих територій.
Комунальним підприємством "Київпастранс" спільно з ДТГО "Південно-Західна залізниця" було розроблено план заходів з виконання проектних та будівельно-монтажних робіт першої черги за проектом "Міська електричка", реалізація яких у повному обсязі запланована на третю декаду вересня 2011 року.
Протяжність залізничного кільця Київського транспортного вузла складає 50,8 км. (графіки руху електропоїздів будуть надані після опрацювання цього питання з фахівцями ДТГО "Південно-Західна залізниця") та включає 14 пересадочних вузлів (станцій, платформ), а саме: Залізнична станція "Київ-Пасажирський" Залізнична станція "Видубичі" Залізнична платформа "Лівий берег" Залізнична станція "Дарниця" Залізнична платформа "Лівобережна" Залізнична платформа "Троєщина" Залізнична станція "Петрівка" Залізнична платформа "Зеніт" Залізнична платформа "Вишгородська" Залізнична платформа "Сирець" Зупиночна платформа "Рубежівська" Залізнична станція "Борщагівка" Залізнична станція "Київ-Волинський" Залізнична платформа "Караваєві дачі"
Лівобережна ділянка північного півкільця співпадає з основною планувальною віссю цієї частини міста - рокадною автомагістраллю Троєщина-Осокорки і трасою лівобережної лінії метрополітену.
У зоні проходження залізничного полотна розташовані житлові масиви Стара і Нова Дарниця, Позняки-Східні, Березняки, Русанівка, Дарниця, Соцмістечко, Лівобережний, Микільська Слобідка, Райдужний, Русанівські та Воскресенські садово-дачні масиви, важливі виробничо-промислові зони, територія Лівобережного центру.
Транспортна інфраструктура поблизу пересадочних вузлів (станції, платформи) представлена трамвайними, тролейбусними і автобусними маршрутами.
На правому березі колії північного залізничного півкільця проходять по серединній зоні на відстані 4-8 км від ядра центра міста у прилеглій зоні розташовані житлові масиви Оболонь, (район вулиць Вишгородської, Автозаводської), Мостицький, Сирець, Нивки, Микільська Борщагівка, Відрадний, Південно-Борщагівський. Вздовж залізниці розташовані виробничі і промислові зони району Рибальського півострова, району Московського проспекту, Куренівська, Борщагівки, підприємства Київ-Волинської залізничної групи.
Реалізація проекту "Міська електричка" дасть можливість більш рівномірно розподілити пасажиропотоки та зменшити навантаження на пасажирський транспорт столиці, а також забезпечити прямий зв'язок між лівобережними і правобережними частинами міста.
Соціальним ефектом від впровадження проекту "Міська електричка" є підвищення рівня надання послуг з перевезення пасажирів, економія часу пасажирів на проїзд по маршрутах, зниження завантаженості доріг, зменшення забруднення повітря відпрацьованими газами двигунів за рахунок використання електричного транспорту.
|