Ситуація навколо транспортного сполучення між містом Кіровоградом та селищем Новим набуває все нових обертів. А журналісти продовжують її уважно відслідковувати. Сайт "
весь Кіровоград" вже повідомляв, що перед новим роком монопольний перевізник на маршруті №274 ВАТ "Автобусний парк 13527" зменшив кількість автобусів великої місткості на цьому маршруті, що призвело до того, що новенці стали довше очікувати на транспорт та самі автобуси їхали переповнені. І навіть не завжди зупинялися на зупинках, щоб підібрати пасажирів.
А в новому році пасажирів з селища Нового взагалі очікував неприємний сюрприз. На останньому в січні засіданні виконавчого комітету було прийнято рішення про, фактично, заміну великих автобусів на маленькі та незручні газелі. Це призвело до процесів з боку мешканців селища Нового, адже газелі будуть не в змозі перевезти всіх бажаючих, особливо, в години пік.
На своїй прес-конференції у вівторок, 5 лютого, Василь Дзядух, як варіант, запропонував прокласти до селища тролейбусну лінію і пустити тролейбус за прикладом сполучення між містом Сімферополь та містом Ялта. Проте, будь-хто більш-менш компетентний в таких питаннях, називає такий варіант вирішення проблеми фантастичним, адже для його реалізації необхідно щонайменше 50 млн.грн. та кілька років.
Вчора на селищі Новому зібралося щонайменше 500 мешканців обговорити це нагальне питання. До них приїхав перший заступник Кіровоградського міського голови, який якраз і займається питаннями транспорту, Василь Дзядух, селищний голова Нового Ольга Мельник та голова правління ВАТ "Автобусний парк 13527" Анатолій Голованов. Всі вони, фактично, підтвердили, що автобусний парк не возитиме мешканців селища, як раніше, а його керівник запевнив, що на конкурс, що має відбутися в квітні по 274 маршруту, його підприємство навіть не подаватиметься.
Мешканці селища Нового досить агресивно налаштовані проти чиновників і так і не почули відповідей на хвилюючі їх питання. Тож було вирішено, що сьогодніо біля селищної ради відбудеться ще одна зустріч.