Як правильно розпорядитися комунальними маршрутками – залишати придбані в лізинг автобуси «Богдан» чи відмовитися від них, так і не визначилися члени бюджетної комісії Луцької міської ради. Вони зійшлися на тому, що без директора підприємства Івана Грицанчука, який не з’явився на чергове засідання постійної комісії міської ради з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів 25 травня, це питання вирішити не вдасться.
Утім, інформацію начальника планово-економічного відділу КП «Луцьке підприємство електротранстпорту» Світлани Філіпової щодо фінансово-господарської ситуації на підприємстві члени комісії заслухали. А розповіла фахівець про те, що підприємство щодня сплачує за придбані у лізинг автобуси по 14,5 тисячі гривень й за результатами першого кварталу спрацювало зі збитками у 2,5 мільйона гривень, з яких 1,3 - за маршрутними і мільйон - за тролейбусними перевезеннями.
На запитання голови комісії Олега Чернецького, чому ж маршрутні перевезення популярні серед приватних перевізників, якщо цей бізнес так важко вести, Світлана Філіпова відповіла, що ЛПЕ з «приватниками» не в рівних умовах, адже працює «по-білому».
Вона також висловила свою думку, щодо того, чи варто ЛПЕ відмовитися від комунальних маршруток: «Ми в різних умовах і тому, моя думка, що нам «Богдани» не треба. Якби ми працювали по Закону про міський електричний транспорт, то не треба було б ніяких маніпуляцій».
Тим часом член бюджетної комісії Юрій Корольчук іншої думки щодо придбаних у лізинг для ЛПЕ автобусів «Богдан». Він переконаний, що «це торба, яку ми маємо нести до кінця». Також депутат-бютівець наполягає на тому, що рішення з цього питання комісія може ухвалити лише після того, як заслухає інформацію про стан справ на ЛПЕ з уст директора Івана Грицанчука.
Зрештою, так члени бюджетної комісії й вирішили – запросити на наступне засідання директора ЛПЕ, а також отримати висновок юридичного відділу міськради щодо можливості й умов відмови від автобусів придбаних у лізинг.