У Львові тривають організаційні роботи із підготовки кардинально нової схеми руху міського транспорту. Нова транспортна мережа міста кардинально змінює концепцію руху громадського транспорту. Відтак, через житловий масив Сихів їздитиме 20 маршрутів.
Нагадаймо, французька консалтингова компанія Louis Berger займалась проектом розвитку громадського транспорту у місті Львові. Проект реалізувався завдяки гранту Європейського банку реконструкції та розвитку. Завдяки фахівцям НУ «Львівська політехніка» було проаналізовано існуючу схему руху громадського транспорту, а також опрацьовано нову більш актуальну мережу громадського транспорту у місті. Однією з головних цілей нашого проекту було визначити те, яким чином кожен вид громадського транспорту може внести найоптимальніший внесок у загальну транспортну мережу. Тут важливо розглянути кожен окремий вид транспорту і те, як він може найкращим способом задовольнити транспортні вимоги і потреби міста.
керівник проекту Louis Berger
Девід Джерретт. Основні зміни, які принесе нова транспортна мережу у загальну концепцію руху громадського транспорту у місті – запровадження 6 радіальних маршрутів, які курсуватимуть з периферійних районів міста до центру та 40 хордових маршрутів, які зможуть довести пасажира з одного периферійного району в інший, не заїжджаючи в центр міста. Мережі електротранспорту залишились без змін.
Звичайно при розробці маршрутної мережі ми врахували досяжність до соціально значимих об’єктів – це приміський та головний вокзали , 20 маршрутів громадського транспорту сполучають майже всю територію нашого міста з цими об’єктами. Також велике значення надавалося лікарням: лікарня Швидкої допомоги, Обласна лікарня, також було проаналізовано покриття спальних районів. Спальний район Сихів нараховує приблизно 200 тисяч населення, відповідно до нової мережі, з Сихова прокладено 20 маршрутів громадського транспорту, які сполучають район з усією територією міста. Спальний район Щурата-Мазепи нараховує 16 маршрутів громадського транспорту. Рясне - 8 маршрутів громадського транспорту, Винники - 3 маршрути громадського транспорту. Проаналізована пішохідна досяжність до маршрутів громадського транспорту, до радіальних маршрутів 300 метрова досяжність, 300 метрів досяжність пішохідна до хордових маршрутів і до системи в цілому.
заступник начальника управління транспорту та зв’язку
Андрій Білоус. Зміни почнуться вже із 15 серпня. Від цього дня у Львові діятиме новий радіальний маршрут №1а. Відтак, з того часу у місті курсуватиме 4 радіальні маршрути, які матимуть у центрі визначені трансферні зупинки. Маршрут №11 курсуватиме так, як і зараз – від ТЦ «Кінг-Крос» до пл.Різні, №5 – від Санта-Барбари і буде закорочений до пл.Різні, №3 – з Рясне-2 і теж закорочений до пл.Різні і №1а – від Галицького Перехрестя і до пл.Різні - пл.Галицької – вул.Підвальна. Останній маршрут рухатиметься по колу: в напрямку до центра їхатиме по пр.Свободи, а у зворотному – по вул.Підвальній
директор ЛК АТП – 1 Орест Гриньків.
Нагадаємо, на цих маршрутах курсуватимуть автобуси великої вмістимості. Інтервал їх руху складатиме 5 хв.
Крім того, з 15 серпня у цих 4-х маршрутах діятиме спеціальний проїзний квиток.
Такий квиток буде дійсний для двох для поїздок у цих радіальних автобусах. Тобто, до прикладу, мешканець зможе приїхати з Сихова до центру і тут пересісти на інший автобус, до Рясне-2 чи до Галицького Перехрестя. Вартість квитка складає 2 грн, тобто за дві поїздки пасажир платитиме 2 грн. На квитках буде зазначена дата і номер маршруту. Відповідно до кольорового зонування міста, квитки, в залежності від транспортної зони, матимуть відповідне забарвлення. Придбати їх можна буде у водія автобуса. При пересадці у інший автобус водій вилучатиме квиток. Скористатися квитком для проїзду у одному автобусі, тобто, до прикладу, приїхати у центр і повернутися тим самим маршрутом назад, буде неможливо. У всьому світі такий квиток має обмеження у часі 2 год. У нас немає такої технічної можливості прокомпостувати квиток і зазначити у якій хвилині людина проїхала. Буде один день. У нас на квитку буде зазначена лише дата. Людина зможе скористатися, приїхавши в центр пробути цілий день і поїхати в інше місце, але не на тому ж самому маршруті, а на іншому.
директор ЛК АТП – 1 Орест Гриньків.
З 15 серпня ми додаємо лише один маршрут з Галицького перехрестя і вводимо проект по трансферному квитку, щоб люди вже привчалися здійснювати посадку-висадку. Також хочемо перевірити комфорт такого принципу поїздки. Її ефективність можна буде перевірити, коли будуть проведені усі конкурси на автобусні маршрути і система запрацює повністю.
начальника управління транспорту та зв’язку ЛМР
Андрій Білоус.
Нагадаємо, 19 серпня у Львові відбудуться громадські слухання щодо проекту рішенню про затвердження нової маршрутної системи громадського транспорту загального користування у Львові. Громадські слухання розпочнуться о 15:00 год. у великій сесійній залі (кім.202).
За матеріалами www.city-adm.lviv.ua
|