Портал  Общественного  Транспорта  Украины                                        Портал  Громадського     Транспорту  України

Главная | | Регистрация | Вход
Субота, 28.12.2024, 22:24
Приветствую Вас Гість | RSS
Меню сайта
Фотофакти
У Павлограді з'явилась нова модель Рути. У Павлограді з'явилась нова модель Рути
Форма входа
Календарь
«  Лютий 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Просмотры
Главная » 2012 » Лютий » 11 » Львів: “Високий Замок” організував “круглий стіл” з перевізниками і депутатами.
16:39
Львів: “Високий Замок” організував “круглий стіл” з перевізниками і депутатами.
Транспортні новації, які діють у Львові з 1 січня, ще більше заплутують і нервують пасажирів. Попри те, що влада вносила зміни у систему перевезень, прислухалася до зауважень людей, перевізників, напруга не вщухає. Львів’яни беруть маршрутки штурмом, чекають на зупинках до посиніння, сваряться з водіями. Останні ж розводять руками. Кажуть, не дотягують до денної виручки, бо маршрути так переформатували, що залишилися хіба неприбуткові. 

"Високий Замок” організував "круглий стіл” з перевізниками і депутатами Львівської міської ради, де обговорювали болючі проблеми транспортної схеми. Дискусія, яка виникла під час спілкування, дала відповіді на чимало питань, які турбують львів’ян.

Наталія Балюк, головний редактор газети "Високий Замок”. Львів’яни нарікають на транспортну схему, але найгірше — не бачимо світла в кінці тунелю. Що, врешті-решт, треба, зробити, аби розрулити ситуацію?..

Роман Лобода, президент Асоціації перевізників Львівської області. Маршрутна мережа, яка існувала раніше, була соціального спрямування. Я був ініціатором її створення. Людина могла сісти у транспорт біля під’їзду і доїхати до потрібного місця.

П’ять років перевізники працювали в неправовому полі. Тепер відбувся перерозподіл ринку перевезень. Підозрюю, що відбулося укрупнення десяти маршрутів на один лот, деякі з них економічно невигідні.

Громадський транспорт має бути ближчим до пасажирів. Його відсунули на задвірки. У європейських містах він їздить у центрі (у Відні, Будапешті).

Наталія Балюк. Але у Львові теж можна доїхати громадським транспортом до центру — електротранспортом, наприклад.

Роман Лобода. Нас переконували, що громадським транспортом можна доїхати швидко з одного місця до іншого. Але це не так. Що для того зробили? Нічого! Запропонували двічі-тричі пересідати в інший транспорт. Пасажир витрачає у подорожі по Львову як мінімум півгодини. Нічого не зробили для покращення дорожньої мережі, не відкрили нових вулиць. Львів має радіальну будову. Щоб доїхати з одного кінця в інший, потрібно проїжджати через центр. Та центр має певну пропускну здатність. Що сьогодні змінилося? У малому півкільці (вул. Франка, Підвальна) відрізані транспортні потоки. У центрі створили паркувальну зону для приватних авто. Потрібно було приватні авто відсунути далі від центру, доки не буде паркомісць, а громадський транспорт пустити через центр. Те, що маємо, – це геноцид малого бізнесу у транспортній галузі!

Наталія Балюк. Пане Романе, хіба не бачите жодних переваг транспортних змін? Наприклад, центр розвантажений. Бо раніше на проспекті Свободи маршрутки стояли одна за одною, як у черзі...

Роман Лобода. Ми повинні слухати один одного, бо без того немає економіки. Перевізник перебуває між молотом і ковадлом. Зараз невдоволені пасажири, перевізники та влада.

Руслан Кошулинський, голова фракції ВО "Свобода” у Львівській міській раді. Колись у Німеччині не будували доріг, доки люди не витопчуть доріжки, щоб побачити, чи це буде зручно. Так і транспортна схема Львова мала би бути зручною для містян. Але сталося не так. Схему не можна було вводити взимку. Людей не поінформували. Депутати вимагали, щоб без обговорень з містянами не робити таких радикальних кроків.

Є недоліки також у написах на автобусах. Людям треба розвертати голову на 45 градусів, щоб прочитати, куди маршрутка їде. Можна запитати будь-якого експерта з галузі реклами, чи це читабельно. Виконавчі органи влади не дослухалися до рішення сесії міської ради, котра зупинила б будь-які кроки впровадження. Ми подолали вето мера Львова. Всупереч рішенню депутатів, міський голова взяв повну відповідальність на себе за проведення так званої транспортної революції, яка призвела до хаосу. Очікуємо відповіді від прокуратури щодо правомірності дій виконавчих органів влади.

Сьогодні я, як людина без автомобіля, не можу доїхати до центру, топаю пішки. Зі спальних районів не можна добратися трамваєм, деякі тролейбуси доїжджають лише до вул. Зернової. Давайте зробимо навпаки: закриємо центр Львова від приватного транспорту, а пустимо туди громадський. Чому не можемо закрити проспект Свободи? Туди їздить лише комунальний транспорт — радіальні маршрути.

Роман Лобода. Транспортна проблема – це не лише громадський транспорт. Є також проблеми паркувальних зон, зупинок таксі. Робимо велосипедні доріжки. А може, нам варто зробити окремі доріжки для громадського транспорту? Нас про це не питали...

Наталія Балюк. Я так розумію, що у змінах зачепили інтереси перевізників, які за багато років роботи звикли до певних прибутків. Зараз їм зламали систему, стало менш вигідно працювати...

Руслан Кошулинський. Якщо півроку тому ми обговорювали проблему перевізників, тобто чи в чистій сорочці працює водій, чи не хамить, не курить, чи бере пільговиків, то сьогодні говоримо про те, чи приїхала маршрутка, аби в неї залізти. Чи щось покращилося?

Наталія Балюк. Перевізники саботують нововведення?

Любомир Мельничук, голова депутатської комісії депутатської діяльності та законності ЛМР. 28 грудня 2011 року відбувся тендер для перевізників. А вже через три дні виникає крайня необхідність застосовувати тимчасові маршрути. Фірма, яка програла тендер, раптом отримала нові сім маршрутів. Виникає питання: "Чи немає тут корупції?”. Дивно також, що у тендерній комісії є представники громадських організацій, зокрема "Самопоміч”, яку пов’язують з міським головою.

Руслан Кошулинський. Управління транспорту каже, що склали 72 акти про порушення роботи перевізників. Але кого покарали? Достатньо було трьох порушень, щоб усунути перевізника...

Любомир Мельничук. Рішення виконкому про нову транспортну схему є регуляторним актом, який зобов’язує до обговорення нововведень з громадськістю, врахування думки пасажирів. Ми просили владу: "Підіть у кожен район міста, вислухайте людей. Поясніть: раніше до вас їздила певна маршрутка, а тепер її не буде. Погоджуєтеся з цим?”. Цього не було зроблено. Усе зробили семулятивно. Процедура відбулась у сесійній залі чи в іншому кабінеті мерії. Коли запитав Жука, чи поінформовані люди, то він показав мені якийсь документ, мовляв, ось, будь ласка, згода від людей... Відбулась махінація! Це філософія роботи влади. Спочатку щось запровадять, а потім сподіваються, що усі звикнуть. Якщо проблема дуже складна, то кажуть: ну, трішки щось поміняємо.

Дмитро Кащук, представник ТОВ "Фіакр-Львів” (перевізник, що виграв тендер). Маємо 170 автобусів, з них 64 — власних. Це дозволяє виконувати нам усі умови конкурсу. Транспортні потоки можна змінити лише за 2-3 місяці. Економічної доцільності приватні перевізники нині не мають. У січні ми, як інші перевізники, працювали у "мінусах”.

Транспортна схема складена так, що ми довозимо пасажирів до ближнього центру, а безпосередньо до центру — комунальний електротранспорт. Таким чином упосліджується приватний перевізник. 33 автобуси ЛАЗу, які має комунальне АТП, не роблять погоди у Львові. Приватні перевізники перевозять понад 70% пасажирів міста. Якщо їм буде невигідно працювати на ринку, то транспортних перевезень у Львові не буде взагалі.

Потрібно оперативно реагувати на скарги пасажирів. Процедура відбувається з середини січня, змінюють схему маршрутів. Але у центр заїжджають лише електротранспорт та комунальні маршрутки. Розумію, трамваї та тролейбуси — дешевші. Але якщо трамвай поламається, то він заблокує рух усіх інших трамваїв...

Наталія Балюк. Важко повірити, що перевізники працюють у збиток. Маршрутки набиті, вартість проїзду не зменшилася. За логікою, транспортна схема має бути вигідною тим, хто виграв тендер.

Дмитро Кащук. У пакеті маршрутів, які виграли на конкурсі "Фіакр” та інші перевізники, половина нерентабельні. Деякі маршрути на день перевозять 50-100 пасажирів. Схема сформована без економічної доцільності. Уся економіка — у комунальному АТП. Наприклад, на Сихові у ЛАЗівських автобусах люди виламують двері, натомість наші маршрути їдуть такими маршрутами, де сідають кілька пасажирів. Але ми не можемо відмовитися від невигідних маршрутів, вони входять в один лот.

Наталія Балюк. То тепер перевізники почали працювати в умовах конкуренції?

Роман Лобода. Січень — найбільш збитковий місяць для роботи транспорту. Усі перевізники працюють збитково. З пакета маршрутів (орієнтовно десять. – Авт.) розраховували, що один-два – соціально необхідні маршрути, зате економічно невигідні. Оператори ринку перевезень кажуть, що п”ять маршрутів у такому пакеті нерентабельні, два — надрентабельні, три — так собі... Крім того, немає компенсації за пільгові перевезення.

Аскольд Єрьомін, заступник головного редактора "Високого Замку”. Невигідні маршрути — голослівна теза, доки не матимемо "білої каси”. Сьогодні відбувається злочин — сідаємо у маршрутку, даємо водієві 2 гривні. Кому ми платимо, куди йдуть ці гроші? Має бути фіксація надходжень, треба з них сплачувати податки. Поки немає фіксації надходжень, що можемо говорити про якусь економіку? Перевізники мали б вимагати впровадження квитків, щоб усі бачили, що той маршрут прибутковий, а інший — ні. Була пропозиція електронного квитка, але її провалили на сесії. Ще одне. Мені подобається їздити у великих автобусах, а не у "гробах”, які називають транспортом. Чому у приватників немає нових автобусів?

Руслан Кошулинський. Проводили тендер, і всі перевізники показали нові маршрутки, якісні автобуси. Чому тепер виявилося, що немає нового транспорту? Хто покараний?

Роман Лобода. Сьогодні на ринку 80% транспорту — 2008 року випуску. Це український виробник. Я теж хотів би їздити на новому «Мерседесі», а не сімнадцятирічному. Тоді було б, як у Європі. Але там проїзд коштує 1 євро, а у нас — 2 гривні. Вартість пального майже така ж, як у Європі. 40% видатків — пальне. На АТП №1 ще критичніша ситуація, видатки більші, незважаючи на те, що там – "топові маршрутки”. Один великий автобус коштує півтора мільйона, "гармошка” – 2,5 мільйона гривень. Якщо порахувати кошти, які треба віддати за кредит, то вартість проїзду у маршрутах АТП №1 має бути 4 гривні. Або платити 20 тисяч гривень дотації на місяць.

Дмитро Кащук. Наше підприємство у 2011 році закупило понад 30 нових автобусів, взяли кредити, які необхідно повертати. У нас — понад 350 працівників, яким потрібно платити зарплату.

Дмитро Кащук. Електронний квиток — хороша річ, але багато запитань. Хто його буде впроваджувати, за якою системою працюватиме? Нам це не зрозуміло. Перевізники "за”, та повинні розуміти усі "нюанси”: хтось приймає рішення, хтось вводить електронний квиток, а виконувати нам. На кого ляжуть витрати за купівлю валідаторів (приладів для зчитування інформації з електронної картки. – Авт.).

Дмитро Кащук. Якщо підприємству невигідно працювати, — воно закривається. У такому випадку це буде проблема всього комунального транспорту міста. Якщо не буде хоча б мінімальної рентабельності, новація функціонувати не буде. Є різні думки, на чиї гаманці ляже електронний квиток. Деякі посадовці міської ради запевняють, що підприємство, яке впровадить його, візьме кредит. Але хто віддаватиме кредит та відсотки? Вважаю, у кінцевому варіанті це ляже на плечі перевізників та пасажирів.

Наталія Балюк. Водії нарікають, що їм підняли суму денної виручки. Відповідно, вони тепер не мають "чайових”. Наслідок — понад 30 водіїв звільнилися у січні.

Дмитро Кащук. Жодних планових завдань водії не отримують. Жоден перевізник не підтвердить, що у січні водії виконували план. У "планове завдання” водія входить вартість бензину, зарплата, адміністративні витрати, амортизації, вартість квиткової продукції. Є певна сума, але водій приїжджає ввечері в автопарк і не здає цієї суми... Я знаю, куди водій здає, — собі в кишеню! Нам щось трохи дає... З роботи звільнилося навіть не 30, а 300 водіїв – вони не заробляють, і ми не заробляємо...

Наталія Балюк. Фракція "Свободи” не захотіла слухати начальника управління транспорту Миколу Жука на сесії. Та, здається, більш конструктивніше було сісти з чиновниками за стіл переговорів та спільними зусиллями розв’язати цей колапс.

Руслан Кошулинський. Ми просили виконавчі органи не проводити конкурсу на перевезення. Виконавчі органи нам сказали: "Ми це зробимо”. Ми звернулися до мера, щоб він оцінив транспортний колапс. Але жодної розмови не було. Депутати подали на сесію кілька тисяч протестних підписів людей. Юридичні порушення у новій схемі чималі, моральні — ще більші. Ми, депутати, показали на сесії ставлення до чиновника, вигнали його із залу. Іншого варіанта покарання немає. Можемо висловити недовіру, але міський голова все одного цього чиновника триматиме. Який вихід? Пропонуємо на нову схему накласти стару схему, подивитися "білі зони” в доїзді мешканців, щоб продовжити маршрути.

Джерело: http://www.wz.lviv.ua/
Просмотров: 1182 | Добавил: Trofimoff | Теги: Громадський транспорт, львів | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Поиск
Нове на сайті/NEW
ОНОВЛЕННЯ НА САЙТІ!
  • ДОДАНО РОЗДІЛ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ м. БРОВАРИ!
  • ДОДАНО РОЗДІЛ АВТОБУСНІ МАРШРУТИ м. КРЕМЕНЧУК!
  • ДОДАНО РОЗДІЛ Чернівецькі автобуси!
  • Відео
    - -
    Друзья сайта
  • Пассажирский транспорт Севастополя
  • Официальный сайт транспортной компании ОАО "Севертранс" (г.Одесса)
  • Кам'янець-Подільський Онлайн, Каменец-Подольский Онлайн Портал общественного транспорта Украины, Портал громадського транспорту України, Public transport in Ukraine Кам'янець-Подільське комунальне підприємство КОМУНТРАНССЕРВІС, Каменец-Подольское коммунальное предприятие КОММУНТРАНССЕРВИС, KOMUNTRANSSERVICE Львівський Електротранспорт Городской транспорт Новочеркасска Хмельницьке комунальне підприємство Хмельницькелектротранс Сайт о транспортной жизни Луганска. Детальная информация о трамвае: маршруты, схемы движения, расписания, информация о подвижном составе и многое другое.
    Транспорт Харькова
    Новини Полтавщини

    Pavel Trofimoff © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz