Фотофакти |
У Павлограді з'явилась нова модель Рути.
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Главная » 2011 » Вересень » 12 » ТАЛЬНІВЩИНА може залишитися без основного перевізника
21:38 ТАЛЬНІВЩИНА може залишитися без основного перевізника |
Тальнівське АТП-17137 — чи не єдине потужне автогосподарство серед районів Черкаської області, яке змогло вистояти в роки економічних потрясінь 1990-2000-х років. Однак і воно може зупинити свою діяльність. На сьогодні через брак коштів підприємство не в змозі повністю розраховуватися за використаний бензин та газ, електроенергію, запчастини. Заробіток водіїв не перевищує 1000 гривень у місяць. Пасажирський транспорт працює за «урізаними» графіками. «Автопідприємство може зупиниться, — невтішно констатує начальник АТП Віталій Накоп’юк. — Ми давно працюємо собі у збиток». «Головна причина — у людей немає достатньо грошей, щоб часто їздити в громадському транспорті, тому міські перевезення — нерентабельні, — розповідає Віталій Іванович. — Не краща ситуація і з приміськими перевезеннями. Є села, до яких маємо лише кілька рейсів на тиждень — водії не бажають їхати туди, звідки повертатимуться без пасажирів. Серед молоді багато непрацюючих, а для пенсіонерів у приміських маршрутах проїзд безкоштовний. Бензин і запасні частини не окупляються». Здавалося б, АТП-17137 мають рятувати від банкрутства пільгові перевезення. Та це лише на перший погляд. «Надходження за перевезення громадян пільгових категорій — мізерні. За пільгові перевезення у 2009 та 2010 роках заборгованість перед автопідприємством не ліквідована. Закон України «Про автомобільний транспорт», згідно якого органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов’язані забезпечувати компенсацію втрат автомобільному перевізнику внаслідок перевезення пільгових категорій пасажирів, фактично не виконується. — запевняє Віталій Накоп’юк. — Нещодавно я звернувся із заявою до заступника голови райдержадміністрації Василя Івченка. Написав усе, як є. Що підприємство — збиткове, не поновлюється рухомим складом, запасними частинами. Постійно виникає заборгованість із заробітної плати». «Допомагають» перевізнику й працівники ДАІ. «На міжміських маршрутах штрафують за пасажирів, що їдуть стоячи. Це ще один удар по рентабельності автопарку, — продовжує співрозмовник. — Багато людей згодні їхати стоячи, але водій змушений випроваджувати їх з автобуса. Бо інакше йому випишуть штраф у 800 гривень. І це коли у багатьох водіїв приблизно такого розміру зарплата. Штрафують і з інших причин. Тріснуло лобове скло — складають протокол. Нікого не цікавить, що скло лопнуло через нікудишні дороги. А купити нове немає за що». У Тальному ще не забули, як на початку нинішньої весни до контори автопідприємства вдерлися злодії. Потягнули з каси 13 тисяч гривень. Досі ладних до швидкої наживи не знайдено. Збитки не відшкодовано. Для довідки. Тальнівське АТП обслуговує 78 населених пунктів Тальнівського та сусідніх Маньківського. Звенигородського, Жашківського районів Черкаської області. Також підвозить дітей до шкіл. Автопарк нараховує 39 автобусів, серед яких «Еталони», ПАЗи, ЛАЗи. Підприємство забезпечує роботою 105 працівників. (За матеріалами місцевих ЗМІ).
|
Просмотров: 882 |
Добавил: Євген
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|