Зі скаргами на те, що водії не оголошують зупинок і не дають решту в "соціальних” маршрутках в редакцію звертаються тернополяни. За словами Анни Пасельської, вона недавно їхала в одному із "соціальних” маршрутних автобусів, де водій не віддавав пасажирам решти із двох гривень.
— Я вже думала, що напевне відмінили ті автобуси із вартістю проїзду 1,25 гривні, — каже жінка. — Бо дала дві гривні, а решти мені не віддали. Також обурює, що водії не знають своїх елементарних обов’язків і не оголошують про зупинки, ніби й не помічаючи, що вікна замерзли і пасажирам нічого не видно. Люди по салону одні одних перепитують, яка це зупинка. А ще часто так буває, що всякою рекламою позаклеюють ті вікна та салони.
За коментарем ми звернулися до начальника управління транспорту, комунікацій і зв'язку тернопільської міськради Ігоря Мединського.
— Чи повинні водії маршруток оголошувати зупинки?
— Так, водії справді повинні оголошувати зупинки, особливо взимку, коли замерзлі вікна. Я неодноразово давав таке доручення усім перевізникам. А вони в свою чергу повинні інформувати водіїв про обов’язок оголошувати зупинки. Але напевне водії просто не розуміють всієї складності такої ситуації і тих незручностей, які вона створює пасажирам.
— Хто повинен знімати наклеєні оголошення в салоні транспорту?
— За це відповідають в першу чергу перевізник та механік, який проводить огляд транспортного засобу. Але також за їхньою вказівкою водій повинен підтримувати автобус у належному стані. А, отже, знімати будь-які наклейки в салоні.
— Яке покарання нестимуть водії-порушники із "соціальних” маршрутів?
— Стосовно "соціальних” маршрутів, то ми постійно моніторимо ситуацію, проводимо контроль та опитуємо пасажирів. Але не виключено, що є різні водії і деякі можуть зловживати своїми обов’язками. При виявленні таких порушень ми негайно приймаємо відповідні заходи. Таких водіїв-порушників переводимо на паркові роботи, а в перевізника чи орендодавця забирають дозвіл. Машину замінюють на деякий час резервною. У такому випадку машина відповідного перевізника простоює, а він несе матеріальні втрати. Проте, під час попередніх перевірок ми не виявляли таких порушень. Тому, якщо пасажири бажають поскаржитися, нехай телефонують до нас в управління.
— Чи можна скаржитися через телефон?
— Так, номер телефону управління транспорту, комунікацій і зв'язку тернопільської міськради — 52-15-14.