Портал  Общественного  Транспорта  Украины                                        Портал  Громадського     Транспорту  України

Главная | Історія маршрутів - Кам'янець-Подільський | Регистрация | Вход
Вівторок, 27.06.2017, 06:26
Приветствую Вас Гість | RSS
Меню сайта
Фотофакти
У Павлограді з'явилась нова модель Рути. У Павлограді з'явилась нова модель Рути
Форма входа
Календарь
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Просмотры

Кам'янець-Подільський

Історія маршрутів громадського транспорту

Автобуси

Маршрут №1.

Свою історія маршрут №1 розпочинає ще 1938 року. Достеменно відомо, що він відправлявся зі Старого міста від сучасної площі Вірменський ринок, проїжджав повз Ратушу, Троїцьку площу, переїжджав через Новопланівський міст. Далі підіймався сучасною вулицею 20-тиріччя РСМ (Князів Коріатовичів), повертав на вулицю Петровського (Лесі Українки), піднімався до сучасної Червоноармійської і вже нею прямував до залізничного вокзалу. На маршруті автобус робив сім зупинок, включаючи кінцеві. Назад рух здійснювався тим же шляхом. А взагалі, починаючи з того часу і десь до 80-их років  вулиця Петровського (Лесі Українки) - була центральною автобусною вулицею Кам'янця. З розповідей очевидців, таким же маршрутом "одиничка" курсувала і у 60-тих роках, але вже від спиртзаводу, що на Довжку. Точну дату закриття маршруту по такій трасі невідомо. Десь у 1994-95 роках "одиничка" відновила роботу вже за новим маршрутом - мікрорайон "Жовтневий" -> Залізничний вокзал. На ньому працювали Ікаруси 260. Прямував він Хмельницьким шосе, Пушкінською, проспектом Грушевського, вулицею Князів Коріатовичів, Привокзальною. Згодом маршрут знову зник і... знову з'явився вже десь ближче до "нульових" - чи то у 98 чи у 99 році. Шлях руху був той же. У міській пресі опублікували розклад руху автобусу. На маршруті був Ікарус 260 від АТП 16808. Добре пам'ятаю вечірню поїздку - "одиничка" абсолютно пустою їхала від вокзалу до автовокзалу і тільки там підібрала пасажирів. Через кілька тижнів маршрут закрили назавжди.

           

Одна з центральних зупинок того      Одиничка прямує зі Старого міста     Автобус першого маршруту

часу - зупинка біля готеля "Україна"    у Новий план.                                спускається до Замкового мосту

Маршрут №2.

Цей маршрут повинні добре пам'ятати усі кам'янецькі малюки, адже раніше, до того як місто заполонили маршрутки, це був єдиний транспорт до дитячої поліклініки. На початку дев'яностих і до 1995 на двійці працювали "слони" ЛІАЗи 677 і Ікаруси 260. На трафаретах було написано або "Планетарій -> Франка", або "Франка -> Суворова". Таким чином маршрут з'єднував два фільварки - Руські і Польські, роблячи добре кільце містом. Цікавим є той факт, що на обох кінцевих маршруту височіють церкви. Двійка курсувала вулицями Суворова, Північною, повз колишній промисловий гігант - кабельний завод, далі повертала на Шевченка, з Шевченка на Червоноармійську, а потім на Лесі Українки (колишню Ленінградську). Перетнувши увесь центр міста, "двійка" прямувала повз дитячу поліклініку, палац піонерів, ботанічний сад, магазин "Електрон" (Здається, він так називався? На першому поверсі дев'ятиповерхівки навпроти ботанічного. Мені там купували радянські ще батарейки до радянських машинок:)) і повертала праворуч на вулицю Франка. Вже в середині 90-тих "двійку" пустили через ринок, куди вона діставалася зі звичного маршруту вулицями Пушкінською і Князів Коріатовичів. Ближче до 2000 на маршруті працював один Ікарус 260. Нове тисячоліття "двійка" не зустріла, не витримавши конкуренції маршруток.


Інтервальна табличка маршрутів №2 і 9

на зупинці біля школи №13.

Маршрут №3.

Щодо його відкриття даних немає. У шестидесятих "трійка" їздила за маршрутом вул. Суворова -> Цукрозавод. Пізніше "трійка" зазнала змін. До середини семидесятих років трійка їздила з м'ясокомбінату вулицями Харченка, Драй-Хмари, проспектом Грушевського, Червоноармійською, Хмельницьким шосе до заводу ЗБВ (або "Модуль").  Це був один з основних маршрутів, тоді ще промислового, міста. За згадками перших жителів селища Першотравневе, як тільки збудували селище цемзаводу, а це було у 1970 році - транспорту тут не було. А вже згодом "трійку" пустили у селище і на цемзавод. На початку дев'яностих це був чи не найпотужніший маршрут у місті. Велика кількість рухомого складу, серед якого були Ікаруси 260 і "гармошки" 280, невеликі інтервали і повний аншлаг в салонах у години "пік". Воно й не дивно - маршрут сполучав промислові гіганти міста - цемзавод, "Модуль", завод "Електрон", а також молокозавод, хлібозавод із середмістям. У середині 90-их промисловість почала вмирати, слід за нею вмирав і маршрут. "Трійка" не витримувала конкуренції маршруток, прогулювала рейси. На межі 2000 на маршруті працювало один-два Ікаруса "гармошки" і один-два Ікаруса 260. Останній раз на маршруті №3 бачив гармошки десь у 2002-2003 році. До 2006 на маршруті періодично працював сірий із блакитними смужками "Ікарус-260". Хоча у склі стояв трафарет "трійки" із маршрутом "Мясокомбинат - Первомайский", відправлявся автобус тільки у напрямку від центрального ринку до селища Першотравневе. В 2006 році АТП 16808 придбало ПАЗи 4234, які повинні були піти на міські маршрути. Останній "Ікарус" з маршруту зник. Замість нього з'явився ПАЗ з трафаретом №3, але маршрут був вже інший - "Центральний ринок - Першотравневе". Попитом у пасажирів маршрут не користувався - тому довго і протримався. Востаннє бачив трійку десь у 2008-09 роках. У 2011 із відкриттям комунального автобусного парку КТС відкрили автобусний маршрут №21, який має кінцеві, як і колишня "трійка" - селище "Першотравневе" і м'ясокомбінат, але шлях руху вже відрізняється. Автобуси 21 маршруту їздять через селище цукрового заводу, замість заводу "Електрон".

"Трійка" ПАЗ 4234 на кінцевій у сел. Першотравневе

2.02.2008

Маршрут №3-А

За нез'ясованими даними, з'явився у середині 90-их років. Автобус їздив за наступним маршрутом: ринок - проспект Грушевського - вул. Червоноармійська - вул. Лесі Українки (назад: Шевченка) - Північна - Нігинське шосе - вул. Чехова - Хмельницьке шосе - заїзд на сел. Першотравневе - цементний завод - завод залізобетонних конструкцій. Здається, їздив тільки у "пікові" години. Пам'ятаю на цьому маршруті червоний ЛІАЗ 677. Пізніше були Ікаруси 260. Востаннє 3-А бачив на початку "нульових".

ЛІАЗ 677М, можливо саме він колись працював на №3а.

Далі буде..

Поиск
Нове на сайті/NEW
ОНОВЛЕННЯ НА САЙТІ!
  • ДОДАНО РОЗДІЛ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ м. БРОВАРИ!
  • ДОДАНО РОЗДІЛ АВТОБУСНІ МАРШРУТИ м. КРЕМЕНЧУК!
  • ДОДАНО РОЗДІЛ Чернівецькі автобуси!
  • Відео
    - -
    Друзья сайта
  • Пассажирский транспорт Севастополя
  • Официальный сайт транспортной компании ОАО "Севертранс" (г.Одесса)
  • Кам'янець-Подільський Онлайн, Каменец-Подольский Онлайн Портал общественного транспорта Украины, Портал громадського транспорту України, Public transport in Ukraine Кам'янець-Подільське комунальне підприємство КОМУНТРАНССЕРВІС, Каменец-Подольское коммунальное предприятие КОММУНТРАНССЕРВИС, KOMUNTRANSSERVICE Львівський Електротранспорт Городской транспорт Новочеркасска Хмельницьке комунальне підприємство Хмельницькелектротранс Сайт о транспортной жизни Луганска. Детальная информация о трамвае: маршруты, схемы движения, расписания, информация о подвижном составе и многое другое.
    Транспорт Харькова
    Новини Полтавщини

    Pavel Trofimoff © 2017Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz