Главная » 2012 » Серпень » 31 » Київ: 50 одиниць нового рухомого складу вийшли на маршрути міста.
16:50
Київ: 50 одиниць нового рухомого складу вийшли на маршрути міста.
50 одиниць нового сучасного рухомого складу – автобусів та тролейбусів – вийшли на маршрути міста. Команду на відправлення транспорту для обслуговування столичних пасажирів дав особисто голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов.
«Лише протягом цього року ми випустили на маршрути приблизно 200 одиниць нового рухомого складу. Сьогодні вийшло 35 автобусів та 15 тролейбусів, і в найближчі кілька місяців ми придбаємо ще близько 150 тролейбусів. Тож буквально за рік поповнимо міські маршрути на 400 одиниць – це велика подія для міста», – підкреслив Олександр Попов.
Так, нові автобуси курсуватимуть окремими соціально важливими маршрутами, збільшивши на них кількість рухомого складу та скоротивши інтервал руху у години пік подекуди до 3,5 хвилини. Зокрема, автобуси працюватимуть на маршрутах №№ 21, 73, 101, 72, 104 та 81.
Тролейбуси ж сьогодні розпочали працювати на 4 міських маршрутах: №№ 19, 38, 14 та 45. Тут пасажири очікуватимуть на транспорт у години пік від 4,3 до 6,4 хвилини.
Крім того, з нагоди 120-річчя трамвайного руху в Києві Олександр Попов оглянув першу в Україні експозицію натуральних експонатів старого рухомого складу, який експлуатувався у столиці, та перспективного рухомого складу електротранспорту. Також сьогодні відновив роботу музей міського пасажирського транспорту, де представлено численні моделі трамваїв та тролейбусів, які працюють або працювали у місті.
Голова КМДА привітав транспортників та мешканців столиці із цією знаменною датою та поділився планами щодо будівництва трамваїв київського виробництва.
«Місто розпочало реалізацію власних проектів із будівництва київських трамваїв. Ми інтегруємося з виробниками і партнерами, які працюють в Україні, з метою, аби наступні моделі, що ми створюватимемо в столиці, були найсучаснішими. І наші плани – за 2-3 роки замінити морально і фізично застарілий парк трамвайних вагонів у Києві. Це амбітне, але досить реальне завдання, яке ми можемо виконати», – запевнив Олександр Попов.
Також він підкреслив, що шляхом здорової конкуренції вдасться звільнити міські вулиці від маршрутних таксі, значно покращивши таким чином транспортну ситуацію в місті. На деяких маршрутах автобуси та тролейбуси великої місткості вже повністю забезпечують пасажирські перевезення. І кияни залюбки ними користуються, адже транспорт новий, зручний та безпечний, а проїзд у ньому коштує менше, ніж у маршрутках.
Зазначимо, що для поліпшення транспортного обслуговування мешканців масиву «Виноградар» з 31 серпня 2012 року внесено зміни до траси курсування автобусів маршруту № 72. Його подовжено на 1,2 км і тепер загальна довжина маршруту становить 11 км, де працюють 12 автобусів. Також додаткового облаштували 4 нові зупинки. Інтервал руху в години пік – 6 хв.