Портал  Общественного  Транспорта  Украины                                        Портал  Громадського     Транспорту  України

Главная | | Регистрация | Вход
Субота, 27.04.2024, 01:07
Приветствую Вас Гість | RSS
Меню сайта
Фотофакти
У Павлограді з'явилась нова модель Рути. У Павлограді з'явилась нова модель Рути
Форма входа
Календарь
«  Вересень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Просмотры
Главная » 2011 » Вересень » 26 » Київ: до 2025 року може з'явитися близько 35 км ліній метрополітену і 23 станції
00:12
Київ: до 2025 року може з'явитися близько 35 км ліній метрополітену і 23 станції
Начальник КП "Київський метрополітен" Володимир Федоренко розповів про те, що може підштовхнути столичне метро до розвитку
- Метрополітен - невід'ємна складова такого великого міста, як Київ. Тому, сподіваємося, в цьому доленосному документі будуть враховані всі пропозиції щодо розвитку нашого підприємства. А ми пропонуємо до 2025 року значно збільшити темпи будівництва ліній і станцій метрополітену та ввести в експлуатацію близько 35 км ліній, 23 станції, додатковий вхід-вихід зі станції "Вокзальна" і 3 електродепо.
Прийняття Стратегії розвитку міста - це надія всіх киян на отримання якісних послуг від транспортних підприємств міста, зокрема і від метрополітену. А для самого метрополітену - потужний поштовх у розвитку підземної транспортної мережі міста.

- Згідно зі Стратегією, метро значно розширить свою мережу. Чи дозволяє потенціал підприємства значно збільшити масштаб діяльності?
- Метрополітен постійно розвивається: будуються нові станції, нові об'єкти, впроваджуються сучасні технології. Відповідно зростає і нарощується потенціал підприємства. Тому розширення мережі метрополітену нас не лякає, а навпаки, підбадьорює, адже тоді на підприємство прийдуть молоді енергійні фахівці зі спеціалізованих навчальних закладів.

- Проект Стратегії будуть обговорювати і допрацьовувати до кінця осені. Які нововведення в метрополітені хотіли б бачити у фінальному варіанті ви і ваші колеги?
- Наші бажання, думаю, збігаються з бажаннями киян мати розгалужену мережу метрополітену в місті. Тому хотілося б, щоб усім нашим пропозиціям знайшлося, образно кажучи, місце в Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року. І, якщо говорити конкретно, ми хотіли б у визначені планом розвитку метрополітену терміни прийняти до своєї метрополітенівської сім'ї четверту, Подільсько-Вигурівську, і п'яту, Лівобережну, лінії метрополітену, хотіли б продовжити Сирецько-Печерську лінію до Дарницького залізничного вокзалу, а на ній ще відкрити станції "Теличка" і "Львівська брама", побудувати додатковий пересадочний вузол між станціями «Золоті ворота» та "Театральна". На Святошинсько-Броварській лінії дуже хочемо бачити другий вихід на "Вокзальній", без якого станція задихається. Хочемо, щоб мешканці житлових масивів Троєщина і Виноградар нарешті отримали метро.

- Чи передбачаються іноземні та вітчизняні інвестиції у розвиток інфраструктури метро?
- Для будівництва нової спільної ділянки Подільсько-Вигурівської та Лівобережної ліній планується залучення коштів міського бюджету та іноземних кредитних ресурсів під державні гарантії, опрацьовується залучення пільгового кредитування в рамках програми офіційної допомоги розвитку японського уряду. Частки фінансування будуть визначені після проведення досліджень і фінансово-економічного аналізу доцільності реалізації проекту будівництва 4-ї лінії Київського метрополітену японською компанією-консультантом, уповноваженою урядом Японії, і підписання протоколу про наміри, попередньої угоди про спільну співпрацю, і, як результат - угода (у формі обміну нотами) між урядами України і Японії.

Крім того, для розвитку інфраструктури метрополітену можливе залучення вітчизняних інвесторів, з якими вже укладені інвестиційні договори на об'єктах метрополітену. Але це питання належить до компетенції Головного управління економіки та інвестицій Київської міської державної адміністрації.

Джерело: Газета "Вечірній Київ", 22.09.11

Просмотров: 1001 | Добавил: Trofimoff | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Поиск
Нове на сайті/NEW
ОНОВЛЕННЯ НА САЙТІ!
  • ДОДАНО РОЗДІЛ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ м. БРОВАРИ!
  • ДОДАНО РОЗДІЛ АВТОБУСНІ МАРШРУТИ м. КРЕМЕНЧУК!
  • ДОДАНО РОЗДІЛ Чернівецькі автобуси!
  • Відео
    - -
    Друзья сайта
  • Пассажирский транспорт Севастополя
  • Официальный сайт транспортной компании ОАО "Севертранс" (г.Одесса)
  • Кам'янець-Подільський Онлайн, Каменец-Подольский Онлайн Портал общественного транспорта Украины, Портал громадського транспорту України, Public transport in Ukraine Кам'янець-Подільське комунальне підприємство КОМУНТРАНССЕРВІС, Каменец-Подольское коммунальное предприятие КОММУНТРАНССЕРВИС, KOMUNTRANSSERVICE Львівський Електротранспорт Городской транспорт Новочеркасска Хмельницьке комунальне підприємство Хмельницькелектротранс Сайт о транспортной жизни Луганска. Детальная информация о трамвае: маршруты, схемы движения, расписания, информация о подвижном составе и многое другое.
    Транспорт Харькова
    Новини Полтавщини

    Pavel Trofimoff © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz