Портал  Общественного  Транспорта  Украины                                        Портал  Громадського     Транспорту  України

Главная | Регистрация | Вход
Субота, 27.05.2017, 07:19
Приветствую Вас Гість | RSS
Меню сайта
Фотофакти
У Павлограді з'явилась нова модель Рути. У Павлограді з'явилась нова модель Рути
Форма входа
Календарь
«  Лютий 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Просмотры
Главная » 2012 » Лютий » 11 » Львів: морозильники на колесах.
16:27
Львів: морозильники на колесах.

Громадський транспорт у Львові не витримує морозів, що суттєво збільшує інтервали руху на маршрутах. Є й позитивна новина - невдовзі перевізники докуплять великі автобуси.

Попри запровадження нової транспортної мережі, в місті досі немає чітких інтервалів руху громадського транспорту. На вулиці лютує холод, а львів’яни змушені довго мерзнути на зупинках, щоб дістатись додому чи на роботу. Натомість перевізники запевняють, що у всьому винні морози, через які чимало автобусів щодня ламаються та сходять із рейсів.
Несправності через морози

Зимова холоднеча суттєво вплинула на міські громадські автобуси. Через морозну погоду щодня з маршрутів з’їжджає чимало машин. Це спричиняє значні незручності для пасажирів, які змушені довго чекати на зупинках. За словами Івана Велійки, директора ТзОВ "Міра і К”, уже через півтори години після виходу автобусів на маршрути частина з них ламається і сходить із лінії через низьку температуру повітря.

"На нашому підприємстві в найбільш морозні дні на лінію виходить 88% автопарку. Однак через півтори години через мороз із лінії з’їжджає чимало автобусів, – каже Іван Велійка. – Якщо порахувати кількість машин, що виїхали на лінію вранці, і кількість пропущених рейсів (коли автобуси сходили з маршрутів через великий мороз), коефіцієнт відпрацювання становить 0,75. Тобто якщо на маршруті за день мали відпрацювати десять машин, то повністю відпрацювало 7,5 машини.

Однак, як розповів Іван Велійка, заморожені автобуси відразу розігрівають і знову випускають на лінію.

Окрім несправностей, що виникають через низьку температуру, в парку підприємства "Міра і К” простоюють машини з іншими технічними поломками, але їх небагато.

"Сьогодні в нас стоять чотири автобуси, в яких вийшли з ладу двигуни. Зараз здійснюється їх капітальний ремонт. У парку є також автобус зі зламаною коробкою передач”, – зазначив Іван Велійка.

Великим радіальним автобусам підприємства АТП-1 мороз дошкуляє трошки менше. За словами Андрія Тимчини, у морозні дні з рейсу з’їжджає три-чотири автобуси, які швидко розігрівають у парку й одразу ж випускають на маршрут. Здебільшого мороз спричиняє несправності так званих "гармошок” у цих автобусах. Окрім того, на АТП-1 уночі чергують водії, які періодично розігрівають машини, щоб вони не замерзали.

Натомість більшою проблемою для великих автобусів є технічні неполадки. Як розповів Андрій Тимчина, через такі несправності вчора на лінію не вийшло 12 автобусів. Половина з них очікує на ремонт на території львівського автобусного заводу, ще половина – в парку АТП-1. Однак, за словами Андрія Тимчини, вчора на маршрутах було на три автобуси більше, аніж позавчора. Їх вдалося відремонтувати.

Проблемні інтервали руху

За словами Андрія Білоуса, заступника начальника управління транспорту та зв’язку Львівської міськради, працівники управління перевіряють дотримання інтервалів руху водіям і при виявленні порушень складають акти, які відправляють перевізникам. На сьогодні заактовано близько двохсот таких порушень. На цьому вплив на приватних перевізників міської ради закінчується.

На підприємстві "Міра і К” у морозні дні за дотриманням інтервалів руху слідкують самі водії.

"Ми інструктуємо водіїв, щоб у випадку, коли з лінії сходять машини, вони передавали один одному мобільними телефонами інформацію про відсутність на маршруті певної кількості автобусів, — розповів Іван Велійка. — Якщо вони мають інтервал руху сім хвилин, розтягують його до 12 хвилин. Цю проблему водії врегульовують між собою. Натомість випадків самовільних порушень інтервалів руху водіями, за словами Івана Велійки, немає. Якщо всі машини вийшли на лінію і працюють, вони не можуть не дотримуватися графіка”.
Нові старі автобуси

Щоб забезпечити дотримання чіткого інтервалу руху, львівські перевізники докуповуватимуть низькопідлогові автобуси. За словами Івана Велійки, підприємство "Міра і К” упродовж першого кварталу 2012 року планує докупити великі вживані автобуси.

"Оскільки міський голова Львова Андрій Садовий поставив перед нами завдання перейти на низькопідлоговий транспорт, будемо його виконувати і купувати такі машини. На жаль, новими вони не будуть, бо новий такий автобус українського виробництва коштує понад 1 млн грн, а іноземного виробництва – 210-230 тис. євро. Купувати такі автобуси за вартості проїзду дві гривні для нас нереально, тому плануємо закупити за кордоном автобуси, які вже були у вжитку.

На радіальних маршрутах рухомий склад вже суттєво оновили. Як розповів Андрій Тимчина, лише на маршруті 4А, що курсує із Сихова, зваживши на перерозподіл пасажиропотоку, кількість автобусів збільшили зі семи до п’ятнадцяти.

"Радіальні маршрути популярні серед львів’ян, адже тут діє трансферний квиток, що дозволяє зекономити гроші, — зазначив Андрій Тимчина. – Надалі плануємо збільшувати кількість автобусів на інших радіальних маршрутах”.

За словами Андрія Білоуса незабаром великі автобуси з’являться й на хордових маршрутах.

"Уже до кінця місяця ми будемо відкривати деякі хордові маршрути з такими машинами. Зараз ведемо перемовини щодо кількох хордових маршрутів, де до кінця місяця працюватимуть тільки низькопідлогові машини”, – каже посадовець мерії.

Джерело: http://www.lvivpost.net/

Фото: А. Василюк

Просмотров: 426 | Добавил: Trofimoff | Теги: автобуси, львів | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Поиск
Нове на сайті/NEW
ОНОВЛЕННЯ НА САЙТІ!
  • ДОДАНО РОЗДІЛ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ м. БРОВАРИ!
  • ДОДАНО РОЗДІЛ АВТОБУСНІ МАРШРУТИ м. КРЕМЕНЧУК!
  • ДОДАНО РОЗДІЛ Чернівецькі автобуси!
  • Відео
    - -
    Друзья сайта
  • Пассажирский транспорт Севастополя
  • Официальный сайт транспортной компании ОАО "Севертранс" (г.Одесса)
  • Кам'янець-Подільський Онлайн, Каменец-Подольский Онлайн Портал общественного транспорта Украины, Портал громадського транспорту України, Public transport in Ukraine Кам'янець-Подільське комунальне підприємство КОМУНТРАНССЕРВІС, Каменец-Подольское коммунальное предприятие КОММУНТРАНССЕРВИС, KOMUNTRANSSERVICE Львівський Електротранспорт Городской транспорт Новочеркасска Хмельницьке комунальне підприємство Хмельницькелектротранс Сайт о транспортной жизни Луганска. Детальная информация о трамвае: маршруты, схемы движения, расписания, информация о подвижном составе и многое другое.
    Транспорт Харькова
    Новини Полтавщини

    Pavel Trofimoff © 2017Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz